charmiga göteborg

tjena (läs chäna (en rolig grej från partaj))

nyinflyttad är jag i göteborget och jag känner mer än välkommen. Älskar det redan! 

 

så hur hamnade jag här? Kär vän flyttade ifrån mig, bjöd hem mig, och visade en helt
ny stad. och efter att ha besökt götet ungefär fyra gånger på en månad så var jag fast,
ville flytta! jag sökte jobb, fick jobbet och flyttade i söndags. kortfattat är bäst!

 

sitter för närvarande i soffan, i min bättre hälfts (i mansform) tröja och saknar han lite
grann, men han kommer imorgon för att få mer mersmak av vår framtida stad!

 

annars då, har tagit tag i träningen, har saknat träningsbuddy men det är fixat nu! 
hade första dagen på jobbet iform av utbildning idag och jag är ett steg närmare
miljonen,okej långt kvar men har varit arbetslös ju så pengar har ju inte varit överflödigt.

 

nu är det breaking news, så tjing!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0