shape up

har insett att jag duger till väldigt lite här i världen,
kan inte laga mat, har aldrig pengar och är väldigt lat.
kanske borde bli en ändring.
 
det läskiga med detta uppvak är att jag drömde inatt att
jag var värdelös, kunde inte styra upp fest, gjorde mina vänner besvikna
och fann mig själv naken liggandes på golvet och stortjöt, 
som en nyfödd bebis.
 
GULT KORT JENNIE!
 
kickstartar mitt nya alldagliga liv imorgon med en nyttig lunch/fika med sus,
jobb i tre dagar framöver, gmu på måndag och utgång nästa onsdag eller fredag.
så får det bli!
 
annars då, avundsjuk på sus som ska åka hem till örebroet i helgen 
och festa like old times. saknar människorna där runt ikring!
 
ps. har varit sjukt dålig på att prata med alla ds.
ska ändras.
 
 
saknar er alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0