hej sjukan

har under tre dagar haft det riktigt tufft, vuxenlivet!
Måndag, mönstring och jag passade tydligen som gruppbefäl inom ledning tyckte dom, så antingen skövde eller karlskrona blir det för mig!
28 januari går jag isåfall in i en tre månaders utmaning som kanske förlängs och blir studier samt jobb! :)
Tisdag, jobb från 06.00 och sedan barnvaktis åt sannas söta systerbarn, galet vad det blir jobbigt efter ett tag, efter barnavaktandet så blev det naptime för oss, när klockan sen var sju så var vi redo för bingen.. Haha sjukt!
Idag då, blev en tur till akuten med min ludwig efter att ha vaknat halv fem på morgonen av magont (låg på golvet i fosterställning)! Klockan 06.00 rulla vi in och vid 15.30 så rulla vi därifrån, med antibiotika i handen, stackarn hade blindtarmsinflamation :(

Men nu är vi nöjda och glada, ser fram emot en lugn och ledig dag imorgon nu!
Ska sova så länge jag kan! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0